НУНС критковао Радуловића због односа према ДВ и његовом новинару

Поделите:

Независно удружење новинара Србије (НУНС) критиковало је данас лидера покрета Доста је Било Сашу Радуловића због „неодговорног и увредљивог понашања“ према немачком медију Дојче Веле (ДВ) и његовом новинару Немањи Рујевићу након новинарске приче о пореском дугу Радуловића у Америци.

„И после годину дана од првог текста на веб страници ДВ у коме се тврди да је Саша Радуловић, када се пре 15-ак година иселио из САД, остао дужан милион долара америчкој пореској служби, лидер ДЈБ на разне начине избегава да у непосредном разговору с новинаром аргументује свој деманти“, навео је НУНС.

То удружење је оценило да Радуловић уместо да прихвати позив за интервју у којем би се разјаснила новинарска прича о пореском дугу упорно покушава да дискредитује Дојче веле и новинара Рујевића користећи партијске ресурсе за притисак понављајући претње тужбом.

„Посебан је цинизам то што је на најновији упит за интервју са Радуловићем, прес служба ДЈБ узвратила понудом комплетног текста извињења које треба да потпише новинар Рујевић“, навео је НУНС.

НУНС је позвао Радуловића да у комуникацији с новинарима и медијима покаже више одговорности, озбиљности и поштовања, подсећајући да је слободно информисање јавни интерес и да је неприхватљив посредни или непосредни притисак на новинаре и медије.

Радуловић је јуче у саопштењу поновио да је прошле године доказао да није дужан порез у Америци, да Дојче веле уместо да призна грешку и да му се извини због тога што је пласирао ту „лаж у јавност“ и даље покушава то да прикрије, исмева очигледне доказе и успут мења причу“.

„Дојче велеу очигледно сама пореска прича није била довољна, па су је зачинили и тврдњом да је Саша Радуловић папрено платио свој наступ на бизнис каналу ЦНН-а 2001. године што је, наравно, потпуна лаж… Сада већ мењају причу и у најновијој имејл преписци са ДЈБ новинар Рујевић признаје да лично није ни могао знати тако нешто, али да ‘имају сазнања’. Ово је заиста ‘новинарство’ на нивоу Информера“, рекао је Радуловић.

Најавио је тужбу против Дојче велеа и додао да су обманули јавност „не једним текстом, него кампањом чију су окосницу чинила чак три текста и многобројна ТВ и радио гостовања њиховог новинара Немање Рујевића који је притом изнео низ потпуних неистина“.

Бета

Поделите:
0 replies

Оставите коментар

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *